İş Hayatını Kolaylaştıran Uygulamalar

teknolojik_ipuclar_blog

Yoğun iş süreçlerinde  gerek ofis için gerek ofis dışı işlerinin aksamadan sürmesi çok önemlidir. Özellikle günümüzde teknoloji kullanımının sürekli artış trendi gösterdiğini düşünürsek, bu süreçleri kolaylaştıran uygulamalar da aynı hızda hayatı kolaylaştırıyor. Bunlardan bazılarını sizin için topladık.

Synology

Metroda veya bir görüşmeyi beklediğiniz zaman interneti tararken aklınıza muhteşem bir fikir gelebilir. Synology Web Clipper ile içerikleri daha sonra kullanmak üzere doğrudan DS nota kolayca keserek kaydedin. Tüm notlarınızı DiskStation’a kaydederek üçüncü taraf hizmet sağlayıcılarının depolama sınırlarından kendinizi kurtarın.

DS Note

Synology’nin bir uygulaması olan Note Station, yaşamınızdaki tüm önemli şeyleri kaydetmeniz, toplamanız ve organize etmeniz için bir pakettir. Mobil cihazlara eşlik eden uygulaması — DS note —, notları, kısa notları, bilgiyi, alışveriş listelerini ve yapılacaklar listelerini sadece telefonunuz veya tabletiniz ile yazmanızı sağlar.

TeamGram

Bu uygulama ile müşterilerinizin ilişki bilgilerini, görüşme notlarını kaydedebilir, satış süreçlerinizi yönetebilirsiniz. Uygulamada ayrıca KOBİ’ler için çok önemli olan CRM entegrasyonu bulunmakta. Sipariş girerken müşteri kayıtlarına kolayca ulaşılabiliyor. Ayrıca TeamGram  şirket içi kolaylıklar da sağlıyor. Notlar, müşteri bilgileri, çalıştığınız işleri yayınlayabilir, şirket içinde görüntülenmesini sağlayabilirsiniz.

 

teknoloji

Evernote

Listeleriniz, uzun araştırmalarınızı düzenli bir şekilde tutup düzenlemenize yardımcı olur. Bunun yanısıra fotoğraf ve grafik gibi dijital verileri de yazılarınıza ekleyebilirsiniz. Ofisinizdekilerle mesajlaşabilir, bilgi ve veri paylaşımında bulunabilirsiniz. Sunumlar hazırlayıp sunarken Evernote’u kullanabilirsiniz.

Mailchimp

Mailchimp kolayca e-mail taslakları hazırlamanızı, seçtiğiniz bir zaman göndermenizi, gönderdikten sonra açılmış mı ya da kaç kişi bakmış gibi istatistikleri görebildiğiniz bir uygulama. Mailchimp ile yaratıcı taslaklarla kolay bir şekilde e-mailler hazırlayabilir butonlar ve görsellerle zenginleştirebilirsiniz. Oluşturduğunuz ayrı ayrı liste ve gruplara özel mailler gönderebilirsiniz.

Power BI

Power BI panolar ve grafikler oluşturmanıza, raporlar hazırlayıp şirket içi paylaşıp sunmanıza yarar. Power BI’ın güncelleştirilebilen, etkileşimli panoları her türlü veri ile kolayca oluşturulabilir. Power BI hizmetinin 4 temel kavramı vardır: kutucuklar, panolar, raporlar ve veri kümeleri. İşinizle ilgili en önemli konulardan haberdar olmanızı sağlayan panolar oluşturursunuz. Panolar, işletmenizle ilgili önemli bilgilerin gösterildiği kutucuklar koleksiyonudur. Kutucuklar raporları temel alır. Raporlar da, Power BI’de oluşturulan veri kümelerinden üretilir.

Slack

Birlikte çalışan kişilerin ya da grupların iletişim kurmalarını kolaylaştıran ve bu sayede iş verimliliğini artıran uygulama Slack. Kullanımı kolay ve ücretsiz olan Slack, mesajlaşma, dosya, resim ve link gönderme gibi özellikler içeriyor. Slack gruplar halinde de bireysel olarak da online mesajlaşma imkanı sağlıyor.

Microsoft SharePoint / Groove

Microsoft’un geliştirdiği şirket içi doküman değişimini ve versiyonların kullanımını sağlayan SharePoint ile bilgi paylaşımı, doküman yönetimi, aynı doküman üzerinde başka bir iş arkadaşıyla çalışma, kaydedilen belgeleri paylaşma gibi işlemler yapabilir, her cihazdan hesabınıza ulaşarak bu verilere ulaşabilirsiniz.

SurveyMonkey

SurveyMonkey kolay anket oluşturma seçenekleriyle pazar araştırması ya da basit oylamalar yapmanızı sağlar. Mobil cihazlar, web ve sosyal medya üzerinden anketleri  gönderebilirsiniz.

Trello

Trello kanban sisteminden uyarlanmış çevrim içi bir proje yönetim ve ortak çalışma alanıdır. Trello’da panolar oluşturup yapılacaklar listesi oluşturabilir işlerinizi takip edebilirsiniz. Panolar içinde kartlar ve listeler oluşturup projenin gelecek planı, yapılanlar ve yapılacaklarla iş akışını takip edebilirsiniz.

Google Docs

Online olarak belgelerinizi oluşturmanızı, düzenlemenizi ve paylaşmanızı sağlar.  Başka kişileri de belgenizi görüntülemeye veya düzenlemeye davet edebilir, birbirinizin yaptığı değişiklikleri görebilirsiniz. Yüklediğiniz bir dosyayı farklı bir dile çevirebilir, e-mail eki olarak dosyalarınızı gönderebilirsiniz. Google hesabınızla istediğiniz bilgisayar ya da telefondan belgelerinize ulaşabilirsiniz.

teknoloji1

Paraşüt

Fatura takibi, cari hesap takibi, giderler, raporlama, e-fatura, online tahsilat gibi işlemleri yapabileceğiniz bir ön fatura ve muhasebe uygulaması.

HootSuite

Facebook, Twitter, Instagram , Linkedin gibi tüm sosyal medya hesaplarınızı birbirine bağlayıp yönetmenizi sağlar. Tek bir panelden paylaşacağınız gönderiyi, zamanını ayarlayabilir, istatistiklerine bakabilirsiniz.

Webnak

Yük veren firmalar ve nakliyeciler için yurtiçi karayolu taşımacılığında hizmet sağlayan ücretsiz bir uygulamadır.  Firma olarak taşıma ihtiyaçlarınızı paylaşıp, 40.000’in üzerindeki üye filo portföyünden en fiyatı alarak tüm taşıma sürecini Webnak’a emanet edebilirsiniz. Portföyündeki binlerce tır, kamyon, kırkayak ve kamyonet ile Webnak’ta taşımalarınız 500.000TLye kadar sigortalıdır. Ayrıca ödemelerinizi  30 gün vade avantajı  ile EFT/Havale yoluyla gerçekleştirebilirsiniz.